Dragon Cave & magistream

Welkom op het forum,
Meld je snel aan om mee te kunnen kletsen

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Dragon Cave & magistream

Welkom op het forum,
Meld je snel aan om mee te kunnen kletsen

Dragon Cave & magistream

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Project Aengebrandt

    Aerouant
    Aerouant
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 231
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Heerlen

    Project Aengebrandt Empty Project Aengebrandt

    Bericht van Aerouant do mei 28, 2009 11:59 am

    Project Aengebrandt is een Lineage project. De stamouders zijn Caroline Aengebrandt (sunrise) en Django Aengebrandt (white striped)
    Door op deze site je drakencode in te vullen, kan je kijken of jouw draak tot deze Lineage behoort:

    JadeDestiny's Dragon Lineage


    Hoe werkt het?
    Door middel van fokken en traden belanden er vaak eieren van bekenden op elkanders scrolls.
    Als er gefokt wordt met een koppel draken die een bijzondere/leuke/aparte naam hebben, het ei ervan verhuist naar een bekende en die vernoemt de draak
    naar de ouders, ontstaat er een lineage. Als diegene verder fokt met de nakomeling (1e generatie), dat ei doorgeeft aan iemand die ook de draak vernoemd naar de ouders (2e generatie) en zo doorgaat, krijg je een uitgebreid netwerk van draken die 1 en de zelfde naam dragen.

    Voorbeeld:
    Ik fok Gold Aengebrandt (m) met White Aengebrandt (f)Daaruit komt een wit ei voort. Dat ei geef ik aan mijn vriend. Die laat het beest opgroeien, en noemt het Draakje Aengebrandt (f). Hij fokt Draakje Aengebrandt (f) met de zwarte alt Alt Draak (m). Daaruit komt een zwart ei, die hij weer doorgeeft aan iemand anders. Die laat het beest opgroeien tot grote sterke zwarte draak en noemt het beest Zwarte Draak Aengebrandt. Enzovoorts.
    Dan is de lineage 'Aengebrandt' een feit.

    Hoe te beginnen:
    Het handigst is om te beginnen met een Caveborn draak zonder nakomelingen (Check)
    De andere draak kan gefokt zijn, maar moet zelf ook nog geen nakomelingen hebben (nog beter is een tweede caveborn zonder nakomelingen; Check)
    Elk ei dat voort komt uit dit koppel moet worden doorgegeven naar de eerstvolgende beschikbare persoon. Als er 2 of meer eieren zijn, wordt er 1 ei
    doorgegeven en 1 ei door de fokker zelf gehouden.
    De nakomelingen zouden moeten worden gefokt met een andere Caveborn draak, of met een draak uit deze lineage, als je er eentje hebt.

    Eieren uitgeven:
    Dat werkt het zelfde als met een trade.

    Naam geven
    BELANGRIJK: Alle namen moeten beginnen of eindigen met de naam Aengebrandt
    VOORBEELD: Heb je een nakomeling van de 'Aengebrandt' lijn, dan moet-ie
    bijvoorbeeld Blue Aengebrandt heten.

    Je kan je niet meer aanmelden voor Project Aengebrandt, maar mocht je interesse hebben, kan je me altijd een berichtje sturen rond de fokdag (zondag/maandag)

      Het is nu ma mei 20, 2024 9:39 pm